Spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine

 

Danes si ne znamo predstavljati, da informacij o podjetju, izdelkih ali storitvah ne bi iskali na internetu. Za to je pomembno, da se pojavljate na spletu. Podjetja se vse bolj zavedajo, kako pomembno je biti viden na internetu. Pri načrtovanju letnega proračuna vse manj denarja namenjano klasičnim oblikam oglaševanja in se osredotočajo na svetovni splet. S pomočjo dobre spletne strani, lahko močno zmanjšate stroške oglaševanje in dosežete večje število potencialnih kupcev.

Načrtovanje in izdelava spletne trgovine

Pri načrtovanju internetne strani imate na voljo veliko različnih platform. Med najbolj priljubljenimi platformami so zagotovo Shopify, Wix in WordPress. Za postavitev osnovne spletne strani ne potrebujete znanja programiranja.

Postavitev spletne trgovine je obsežen proces, ki zahteva tesno sodelovanje naročnika in programerja. Zelo pomembno je, da si v začetku postavite jasne cilje, ki jih želite doseči. Večina podjetij želi povečati prodajo in svojo prisotnost na internetu. Na podlagi želj naročnika se izdela zasnova ali struktura strani. Pri tem ima zelo pomembno vlogo tudi optimizacija spletnih strani. V tem koraku se izdela temeljita analiza ključnih besed in konkurenčnih strani. Tako zagotovimo enega izmed osnovnih pogojev za doseganje prvih pozicij v spletnih brskalnikih.

Grafična podoba

Sočasno poteka tudi grafična zasnova spletnega mesta. Oblikovanje, načrtovanje in izdelava spletne trgovine običajno traja nekaj mesecev. Trajanje celotnega procesa je odvisno od obsežnosti, zapletenosti projekta in želja naročnikov. V kolikor celoten proces ni dobro zastavljen se lahko pri tem pojavijo nepredvidljive težave, ki lahko upočasnijo projekt.

Stroški spletne strani

Stroški izdelave spletne trgovine se gibljejo med nekaj tisoč in sto tisoč evri. Na ceno pogosto vpliva platforma oziroma programsko okolje v katerem je internetna stran izdelana. Za trgovine, ki prodajajo manjše število izdelkov priporočamo izbiro platforme Shopify ali WordPress. V kolikor imate več tisoč izdelkov potem je potrebno izbrati Magento. Saj le-ta zagotavlja dovolj veliko zmogljivost, odzivnost in brezhibno delovanje spletnega mesta.

To predstavlja samo del stroškov. K temu je potrebno prišteti tudi preostale stroške oglaševanja, gostovanja in vzdrževanje strani. Te stroške je potrebno vključiti že na začetku, ko si zastavite idejno zasnovo. Izdelava spletne trgovine je velika odločitev in strošek za vsako podjetje. Zato je pomembno izbrati podjetje, ki ima dober ugled v poslovnem svetu. Pred podpisom pogodbe se pozanimajte pri njihovih strankah ali so zadovoljne z komunikacijo in končnim izdelkom.