Ali je vzdrževanje za AdWords oglaševanje res potrebno?

 

adwords oglaševanjeSe zanimate v vašem podjetju za AdWords oglaševanje, pa ste pri večini podjetij prišli do ponudbe za vzdrževanje kampanje na AdWordsu? Kaj pa avto, ga vzdržujete ali ga vozite tudi ko je pokvarjen? Malo provokativno vprašanje, ampak samo preslikajte si podobo v neko tako stvar, pa boste prišli do odgovora, da je vzdrževanje za AdWords oglaševanje potrebno. Mimogrede se kje kaj zalomi, ali se vplačilo na uporabniški račun ne izvrši pravilno, ampak pazite, kar pa je še bolj pomembno, pa je to, da se navade spletnih uporabnikov ves čas spreminjajo in njim ustrezno se mora spreminjati tudi AdWords oglaševanje, sicer boste prej ali slej prišli do tega, da vas bo AdWords oglaševanje stalo bistveno več, kot nekdaj, hkrati pa boste imeli manjši efekt.

Ves čas je treba spremljati negativne besede

Da najprej razjasnimo, kaj so negativne besede; to so tiste besede, ki niso usmerjene v prodajo vašega izdelka ali storitve. Če na primer vaše AdWords oglaševanje ponuja prevajalske storitve, potem je negativna beseda npr. hlače prevod. Taka oseba, ki išče prevod ene besede, zagotovo ni vaša potencialna stranka, temveč išče samo prevod ene besede, ki jo dobi v vseh slovarjih. Glede na to, da pa imajo tako zelo splošni iskalni pojmi veliko iskanj, pa ni nič čudnega, da potem kar na enkrat AdWords oglaševanje stane veliko, efekta ni pa prav čisto nobenega. V kolikor se negativne ključne besede, ki imajo veliko iskanj, ne izločijo, lahko samo v nekaj dneh izgubite 100 € ali pa še več. Ravno to pa spada v vzdrževanje kampanje in zato se vam tistih nekaj evrov (odvisno spet od dogovora, ki ga imate z izvajalcem), ki jih plačate agenciji, ki vam AdWords oglaševanje vzdržuje, še kako splača.

V vzdrževanjem kampanje go hitrejših rezultatov

Kakor koli že obrnemo, se AdWords oglaševanje splača, saj bomo na ta način dosegli tudi hitrejše rezultate, ker se bodo neprimerne besede izločile, hkrati pa se bodo sproti dodajale najbolje ustrezne.